Myanmar'da 50 tondan fazla narkotik madde imha edildi
Myanmar'da 50 tonun üzerinde uyuşturucu madde güvenlik güçlerince yakılarak imha edildi. Yerel polis yetkilileri, "Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü"nde, narkotik maddelerin imha sürecini tamamladı. Ülkede düzenlenen operasyonlarda el konulan, 50 …
Myanmar'da 50 tonun üzerinde uyuşturucu madde güvenlik güçlerince yakılarak imha edildi.
Yerel polis yetkilileri, "Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü"nde, narkotik maddelerin imha sürecini tamamladı.
Ülkede düzenlenen operasyonlarda el konulan, 50 tondan fazla uyuşturucu madde ekiplerce yakılarak imha edildi.
Birleşmiş Milletler (BM) Genel Kurulunun 1987'de uyuşturucusuz toplum hedefine ulaşmak, uluslararası alanda eylem ve işbirliğini güçlendirmek amacıyla aldığı kararla 26 Haziran, "Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü" olarak belirlendi.
Birleşmiş Milletler Uyuşturucu ve Suç Ofisi (UNODC), 2023'te cunta yönetimi altındaki Myanmar'ın, Afganistan'ı geride bırakarak dünyanın en büyük afyon üreticisi olduğunu açıklamıştı.
Benzer haberler
Dünya
Pekin'in en yüksek gökdelenine küçük uçak çarptı
Hollanda'da sıcak hava dalgası sebebiyle 8 bölgede "kırmızı kod" uyarısı verildi
ABD Başkanı Trump, İran'ı "ateşkesi ihlal etmekle" suçladı
İsrail'in ateşkese rağmen Gazze'de sürdürdüğü son saldırılarda hayatını kaybedenlerin sayısı 5'e çıktı
Rusya ile Ukrayna arasında 160 esir asker takas edildi
Venezuela'daki depremlerde hayatını kaybedenlerin sayısı 589'a yükseldi